Simona Šarlah

Simona Šarlah, OŠ Vojnik

»V čast mi je, da sem lahko delček življenja odraščajočih otrok in prepričana sem, da vsaj malo vplivam na njihov razvoj – s svojim zgledom in usmerjanjem.«

Ana Mlakar Furlan

Ana Mlakar Furlan, OŠ Šturje

»Vsak ima svoj tempo in svoj osebni cilj, ki ga lahko in zmore doseči, če ima za to prave pogoje dela.«

Urška Kovač Grad

Urška Kovač Grad, OŠ Dragomelj

»Nekomu, ki čuti delo pedagoga kot poslanstvo, nikoli ne sme biti škoda časa, da v učencih išče potenciale in jih pomaga razvijati, čeprav za to direktno nikoli ni nagrajen.«

Jožica Repič

Jožica Repič, OŠ Ljudski vrt Ptuj

»Vidim vsakega posameznega učenca, ki ga usmerjam in vodim pri njegovem lastnem napredovanju pri učenju in doseganju znanja.«

Polonca Torkar Leban

Polonca Torkar Leban, OŠ Franceta Bevka Tolmin

»V otrocih želim pustiti vsaj kako sled, če že ne pečata. Želim jih naučiti dobrih odnosov v razredu, jih pripraviti na življenje v družbi, da so kreativni ter razmišljajo izven okvirjev.«

Špela Verbič Trunk

Špela Verbič Trunk, OŠ Pirniče

»Spoštovanja učencev si ne prislužiš s strogostjo in grožnjami, temveč s človečnostjo in srčnostjo na podlagi doslednosti in pravičnosti.«

Nevenka Štibernik

Nevenka Štibernik, OŠ Pirniče

»Prav vsak izmed učencev, ki jih imam v svojem razredu, ima v sebi nekaj posebnega, edinstvenega in dragocenega. Vsakega spodbujam, da razvije svoj potencial.«

Nina Strlič

Nina Strlič, OŠ Koseze Ljubljana

»Vsak otrok je nekaj posebnega in izjemnega, zato bi morali prav vsakega obravnavati individualno, ne le tistih s posebnimi potrebami ali pa nadarjenih otrok. Prav ti “neposebni” in “povprečni” otroci bodo v prihodnosti glavni gradnik naše družbe.«

Romana Jereb

Romana Jereb, OŠ Trnovo

»Vsako jutro z očmi poiščem prav vsakega učenca. Čutim njegovo veselje, radost, stiske, radovednost, želje, …«

Marjetka Berlič

Marjetka Berlič, OŠ Draga Kobala Maribor

»Vedno se vprašam, kakšne učitelje bi si želela za svoja otroka. Potem natančno vem, kakšna je učiteljica, ki je poleg zahtevnosti tudi srčna in razumevajoča.«

Larisa Štoka

Larisa Štoka, OŠ Antona Ukmarja Koper

“Če vsakemu otroku v mozaik njegovega življenja dodam vsaj majhen svetlikajoč se kamenček, sem ponosna in hvaležna, da mi je bilo to omogočeno.”

Marjeta Škorjanc Kosmač

Marjeta Škorjanc Kosmač, OŠ Savsko naselje

»Pomembno je, da slišim vsakega učenca, ga poskušam razumeti, mu omogočiti širjenje in bogatenje njegovega znanja ter mu nuditi oporo, kadar jo potrebuje.«

Taja Užnik

Taja Užnik, OŠ Ledina

»Dokler vidim nasmeh na obrazih otrok, ki jih učim, vem, da delam dobro.«

Mateja Osredkar

Mateja Osredkar, OŠ Preska Medvode

»Vsak učenec je svet zase in neprecenljivo je, ko me spustijo vanj in lahko soustvarjam njihovo realnost in oni mojo.«

Brankica Keser

Brankica Keser, OŠ Lenart

»Najpomembneje zame je, da ne učim le dejstev, temveč učim razmišljati. Izrednega pomena je, da »odprem vrata«, učenci pa morajo vstopiti sami.«

Zalka Uršič

Zalka Uršič, OŠ Franceta Bevka Tolmin

»Največje plačilo zame je, ko ti učenec z žarečimi očmi zjutraj pred poukom pove, da je včeraj na sprehodu z nono videl tisto rastlino, žival ali predmet, o katerem smo se prejšnji dan učili.«