Mateja Jelen, OŠ Preska
“Učitelj ni le posredovalec informacij, temveč tudi posredovalec številnih raznovrstnih izkušenj, ki lahko vplivajo na izgradnjo posameznikova znanja in tudi celotne osebnosti.”
“Učitelj ni le posredovalec informacij, temveč tudi posredovalec številnih raznovrstnih izkušenj, ki lahko vplivajo na izgradnjo posameznikova znanja in tudi celotne osebnosti.”
“Nikoli ne prehitevaj in ne hiti, nadaljuj počasi.”
“Zavzemam se za to, da otroci razvijejo navado rednega gibanja in to prenašajo tudi na skupnost, v kateri živijo.”
“Učenci naj bodo raziskovalci, učitelj naj v njih spodbuja ustvarjalen duh in željo po raziskovanju in spoznavanju novega.”
“Vsakdo je rad pohvaljen, saj se na ta način poveča njegova motivacija, samozavest in samospoštovanje.”
»Pomemben je človek, človečnost, srčnost.«
»Kot razrednik in po duši športnik rad vzpostavim kemijo v razredu, kjer se spoštujejo, pomagajo in delujejo kot ekipa.«
»Zavedam se, da učenci niso stekleničke, ki jih moramo kot učitelji napolniti z znanjem.«
»Učenci so zame aktivni soustvarjalci pouka.«
»Verjamem, da je življenje odmev; kar dajemo, se vrača.«
»Močno verjamem v to, da otroci zmorejo več, kot včasih mislimo odrasli in tudi želijo si nekaj znati, nekaj narediti sami in jaz jim to ne morem vzeti«.
»S svojim učiteljskim in osebnim zgledom bi rada malim bodočim podjetnikom, športnikom, učiteljem sporočila, naj bodo pri iskanju svojega mesta pod soncem pogumni in samoiniciativni.«
»Mislim, da mi učenci zaupajo in jaz zaupam njim. Z mnogimi ostanemo povezani tudi po koncu njihovega šolanja.«
»V čast mi je, da sem lahko delček življenja odraščajočih otrok in prepričana sem, da vsaj malo vplivam na njihov razvoj – s svojim zgledom in usmerjanjem.«
»Vsak ima svoj tempo in svoj osebni cilj, ki ga lahko in zmore doseči, če ima za to prave pogoje dela.«
»Tako kot vsak od učencev, je tudi vsak od nas učiteljev dar.«
»Verjamem, da je vsak otrok zase biser, da je vsak dober in ga sprejmemo takšnega kot je.«
»Kakšen privilegij imamo: lahko sooblikujemo vsaj nekaj odstotkov neke generacije.«
»Dajanje samega sebe v poklic in sprejemanje je največ, kar lahko dosežemo.«
»Učence želim naučiti, da so za svoje znanje in ocene odgovorni sami.«
»Avtoriteto si je potrebno prislužiti.«
»Pomembno je, da učenec učitelju zaupa in mu verjame.«
»Poučevanja ne zamenjam in ko grem v razred, se zame ustavi svet.«
»Nekomu, ki čuti delo pedagoga kot poslanstvo, nikoli ne sme biti škoda časa, da v učencih išče potenciale in jih pomaga razvijati, čeprav za to direktno nikoli ni nagrajen.«
»Vidim vsakega posameznega učenca, ki ga usmerjam in vodim pri njegovem lastnem napredovanju pri učenju in doseganju znanja.«
»Moje delo temelji na spoštovanju in sprejemanju slehernega posameznika v razredu.«
»V otrocih želim pustiti vsaj kako sled, če že ne pečata. Želim jih naučiti dobrih odnosov v razredu, jih pripraviti na življenje v družbi, da so kreativni ter razmišljajo izven okvirjev.«
»Spoštovanja učencev si ne prislužiš s strogostjo in grožnjami, temveč s človečnostjo in srčnostjo na podlagi doslednosti in pravičnosti.«
»Prav vsak izmed učencev, ki jih imam v svojem razredu, ima v sebi nekaj posebnega, edinstvenega in dragocenega. Vsakega spodbujam, da razvije svoj potencial.«
»Otrokom je treba pomagati. Jih usmeriti. Treba si je vzeti čas za njih. Predvsem pa jih je treba slišati.«
»V učiteljskem poklicu se počutim dobro, ker naredim nekaj dobrega za drugega.«
»Vsak otrok je nekaj posebnega in izjemnega, zato bi morali prav vsakega obravnavati individualno, ne le tistih s posebnimi potrebami ali pa nadarjenih otrok. Prav ti “neposebni” in “povprečni” otroci bodo v prihodnosti glavni gradnik naše družbe.«
»Vsako jutro z očmi poiščem prav vsakega učenca. Čutim njegovo veselje, radost, stiske, radovednost, želje, …«
»Vedno se vprašam, kakšne učitelje bi si želela za svoja otroka. Potem natančno vem, kakšna je učiteljica, ki je poleg zahtevnosti tudi srčna in razumevajoča.«
»Menim, da je potrebno učencem vcepiti spoznanje, da je znanje vrednota, za katero se je vredno potruditi in ji nameniti dovolj časa.«
»Če vsakemu otroku v mozaik njegovega življenja dodam vsaj majhen svetlikajoč se kamenček, sem ponosna in hvaležna, da mi je bilo to omogočeno.«
»Pomembno je, da slišim vsakega učenca, ga poskušam razumeti, mu omogočiti širjenje in bogatenje njegovega znanja ter mu nuditi oporo, kadar jo potrebuje.«
»Biti učitelj pomeni biti oseba, ki učence ne samo vidi, ampak tudi sliši.«
Web: uciteljsem.si
Telefon: +386 82 051 350
E-pošta: uciteljsem@amcham.si
© 2019 – 2023 | AmCham Slovenija | Vse pravice pridržane | Izdelava in oblikovanje Izi2Splet |
Piškotke uporabljamo za prilagoditev vsebin in oglasov, za zagotavljanje funkcij družbenih medijev in za analize našega prometa. Poleg tega delimo informacije o vaši uporabi našega mesta z našimi partnerji s področja družbenih medijev, oglaševanja in analitike, ki jih morda kombinirajo z drugimi informacijami, ki ste jim jih posredovali ali pa so jih zbrali skozi vašo uporabo njihovih storitev. Podatki o piškotkih so shranjeni v vašem brskalniku in opravljajo funkcijo prepoznavanja, vsakič ko se vrnete na našo spletno stran. Tako nam pomagate ugotoviti, kateri deli spletnega mesta so za vas najbolj zanimivi in uporabni. Če želite še naprej uporabljati našo spletno stran, se prosimo strinjajte z uporabo piškotkov. Hvala!
Vse nastavitve piškotkov lahko prilagodite tako, da izberete polje v levi stranski vrstici, nato pa premaknete jeziček in shranite nastavitve.
Zahtevani piškotki naredijo spletno stran uporabno, saj omogočajo osnovne funkcije, kot so navigacija po strani in dostop do varnih območij spletne strani. Spletna stran brez teh piškotkov ne deluje pravilno, zato svetujemo, da jih omogočite. Ta spletna stran je pripravljena v skladu z varovanjem osebnih podatkov z najnovejšo zakonodajo GDPR.
Več o piškotkih lahko preberete TUKAJ.
Če ta piškotek onemogočite, boste ob vsakem obisku naše spletne strani morali ponovno nastaviti piškotke.
Ta spletna stran preko Google Analytics zbira anonimne informacije vseh obiskovalcev naše spletne strani, zabeleži, katere izmed naših podstrani so najbolj obiskane, s katerega IP naslova in še nekaj druhih podatkov. Ker se po novi zakonodaji GDRP šteje sledenje obiskovalcem spletne strani kot posredovanje osebnih podatkov, vas prosimo da omogočite to možnost, saj nam tako pomagate pri zbiranju analitičnih podatkov za preučevanje učinkovitosti spletnega mesta.
Na ta način lahko izboljšujemo spletno stran.
This website uses Google Analytics to collect anonymous information such as the number of visitors to the site, and the most popular pages.
Keeping this cookie enabled helps us to improve our website.
Prosimo omogočite NUJNO POTREBNE PIŠKOTKE, da lahko shranimo vaše nastavitve!
Ta spletna stran uporablja naslednje dodatne piškotke:
Prosimo omogočite NUJNO POTREBNE PIŠKOTKE, da lahko shranimo vaše nastavitve!
Naša spletna stran je prilagojena zahtevam zakonov: Uredba EU 2016/697 – Splošna uredba o varstvu podatkov ali GDRP in Zakon o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1, Ur. l. RS, št. 94/07) oziroma ZVOP-2. Vsi osebni podatki, ki se zbirajo preko piškotkov, prijavo na e-listo, s spletno trgovino ali kontaktnim obrazcem bodo skrbno varovani in jih ne bomo posredovali tretjim osebam. Uporabljali jih bomo izključno za namene obveščanja, analize ali posredovanja ponudb. Pravilnik o zasebnosti spletnega mesta si lahko v celoti preberete TUKAJ.