Mojca Milone

Mojca Milone, OŠ Solkan

»Zavedam se, da učenci niso stekleničke, ki jih moramo kot učitelji napolniti z znanjem.«

Ota Trajković Haziri

Ota Trajković Haziri, OŠ Vižmarje Brod

»Močno verjamem v to, da otroci zmorejo več, kot včasih mislimo odrasli in tudi želijo si nekaj znati, nekaj narediti sami in jaz jim to ne morem vzeti«.

Katarina Klajn

Katarina Klajn, OŠ Šenčur

»S svojim učiteljskim in osebnim zgledom bi rada malim bodočim podjetnikom, športnikom, učiteljem sporočila, naj bodo pri iskanju svojega mesta pod soncem pogumni in samoiniciativni.«

Suzana Oroz

Suzana Oroz, OŠ Medvode

»Mislim, da mi učenci zaupajo in jaz zaupam njim. Z mnogimi ostanemo povezani tudi po koncu njihovega šolanja.«

Simona Šarlah

Simona Šarlah, OŠ Vojnik

»V čast mi je, da sem lahko delček življenja odraščajočih otrok in prepričana sem, da vsaj malo vplivam na njihov razvoj – s svojim zgledom in usmerjanjem.«

Ana Mlakar Furlan

Ana Mlakar Furlan, OŠ Šturje

»Vsak ima svoj tempo in svoj osebni cilj, ki ga lahko in zmore doseči, če ima za to prave pogoje dela.«

Mojca Škof

Mojca Škof, OŠ Danile Kumar

»Želja, da si učitelj in opravljaš učiteljski poklic, mora priti od znotraj – če tega ne čutiš, tega poslanstva ne moreš opravljati. Zares, sicer te

Urška Kovač Grad

Urška Kovač Grad, OŠ Dragomelj

»Nekomu, ki čuti delo pedagoga kot poslanstvo, nikoli ne sme biti škoda časa, da v učencih išče potenciale in jih pomaga razvijati, čeprav za to direktno nikoli ni nagrajen.«

Polonca Torkar Leban

Polonca Torkar Leban, OŠ Franceta Bevka Tolmin

»V otrocih želim pustiti vsaj kako sled, če že ne pečata. Želim jih naučiti dobrih odnosov v razredu, jih pripraviti na življenje v družbi, da so kreativni ter razmišljajo izven okvirjev.«

Špela Verbič Trunk

Špela Verbič Trunk, OŠ Pirniče

»Spoštovanja učencev si ne prislužiš s strogostjo in grožnjami, temveč s človečnostjo in srčnostjo na podlagi doslednosti in pravičnosti.«

Nevenka Štibernik

Nevenka Štibernik, OŠ Pirniče

»Prav vsak izmed učencev, ki jih imam v svojem razredu, ima v sebi nekaj posebnega, edinstvenega in dragocenega. Vsakega spodbujam, da razvije svoj potencial.«

Nina Strlič

Nina Strlič, OŠ Koseze Ljubljana

»Vsak otrok je nekaj posebnega in izjemnega, zato bi morali prav vsakega obravnavati individualno, ne le tistih s posebnimi potrebami ali pa nadarjenih otrok. Prav ti “neposebni” in “povprečni” otroci bodo v prihodnosti glavni gradnik naše družbe.«

Jože Senekovič

Jože Senekovič, OŠ Bojana Ilicha

»Spoštovanje učencev pridobim predvsem tako, da sem spoštljiv do njih. Le tako bodo tudi sami prav taki – spoštljivi, vodljivi in zanesljivi.«

Romana Jereb

Romana Jereb, OŠ Trnovo

»Vsako jutro z očmi poiščem prav vsakega učenca. Čutim njegovo veselje, radost, stiske, radovednost, želje, …«

Marjetka Berlič

Marjetka Berlič, OŠ Draga Kobala Maribor

»Vedno se vprašam, kakšne učitelje bi si želela za svoja otroka. Potem natančno vem, kakšna je učiteljica, ki je poleg zahtevnosti tudi srčna in razumevajoča.«

Larisa Štoka

Larisa Štoka, OŠ Antona Ukmarja Koper

“Če vsakemu otroku v mozaik njegovega življenja dodam vsaj majhen svetlikajoč se kamenček, sem ponosna in hvaležna, da mi je bilo to omogočeno.”

Marjeta Škorjanc Kosmač

Marjeta Škorjanc Kosmač, OŠ Savsko naselje

»Pomembno je, da slišim vsakega učenca, ga poskušam razumeti, mu omogočiti širjenje in bogatenje njegovega znanja ter mu nuditi oporo, kadar jo potrebuje.«