
Magda Pipenbaher, OŠ FLV Slivnica pri Mariboru
Uporaba vseživljenjskega znanja »Poslanstvo dajanja znanja in vzpostavljanje pristnih odnosov z mladimi,« je odgovor, oziroma moto, Magde Pipenbaher na vprašanje zakaj je učiteljica. »Učitelj, ki
Uporaba vseživljenjskega znanja »Poslanstvo dajanja znanja in vzpostavljanje pristnih odnosov z mladimi,« je odgovor, oziroma moto, Magde Pipenbaher na vprašanje zakaj je učiteljica. »Učitelj, ki
Učence bi rada opremila s spoznanjem, da vsi sooblikujemo svet.
Poklicana v poklic. Z dodatnim, posebnim klicem.
»Ko vstopim v svojo učilnico, vstopam v novi svet, v svet, ki je stkan iz radovednosti, otroške navihanosti, drugačnosti, vedoželjnosti. Ta svet imam neskončno rada.«
»Raziskovanje življenja je pripomoglo k spoznanju, kako zelo je za razvoj zdrave osebnosti pomembno čustveno razbremenjevanje že v otroštvu.«
»Ni otroka, ki bi bil nezanimiv; potrebna sta samo čas in potrpljenje, da ga spoznamo in odkrijemo njegove kvalitete. Pomembno se mi zdi, da pri učencih razvijamo njihova močna področja in pri tem izhajamo iz njihovih sposobnosti, interesa in predhodnega znanja.«
»V tebi mora goreti, kar želiš dati drugim.«
»Predvsem se zavzemam, da bi skupaj s starši bili enotni vsaj v eni stvari. Enotni naj bi bili v mišljenju in zavedanju, da delamo vsi za isti cilj, isto vrednoto in isto željo. Da bi bili otroci zdravi, srečni, da bi se v šoli in doma dobro počutili, da bi imeli možnost napredovanja v skladu s svojimi individualnimi sposobnostmi in da bi zaupali vase.«
»Biti učiteljica je velika odgovornost: do otrok, do staršev in do družbe.«
»Učenci se morajo naučiti tudi, kako pomembno je razmišljati preko okvirjev in iskati drugačne, nove poti ustvarjanja.«
»Učitelj ni le posredovalec informacij, temveč tudi posredovalec številnih raznovrstnih izkušenj, ki lahko vplivajo na izgradnjo posameznikova znanja in tudi celotne osebnosti.«
»Nikoli ne prehitevaj in ne hiti, nadaljuj počasi.«
“Zavzemam se za to, da otroci razvijejo navado rednega gibanja in to prenašajo tudi na skupnost, v kateri živijo.”
»Učenci naj bodo raziskovalci, učitelj naj v njih spodbuja ustvarjalen duh in željo po raziskovanju in spoznavanju novega.«
»Vsakdo je rad pohvaljen, saj se na ta način poveča njegova motivacija, samozavest in samospoštovanje.«
»Pomemben je človek, človečnost, srčnost.«
»Kot razrednik in po duši športnik rad vzpostavim kemijo v razredu, kjer se spoštujejo, pomagajo in delujejo kot ekipa.«
»Pogosto sem presenečena, koliko učencem pomeni preprost pogovor, v katerem lahko izrazijo svoje mnenje, občutke …«
»Zavedam se, da učenci niso stekleničke, ki jih moramo kot učitelji napolniti z znanjem.«
»Učenci so zame aktivni soustvarjalci pouka.«
»Verjamem, da je življenje odmev; kar dajemo, se vrača.«
»Močno verjamem v to, da otroci zmorejo več, kot včasih mislimo odrasli in tudi želijo si nekaj znati, nekaj narediti sami in jaz jim to ne morem vzeti«.
»S svojim učiteljskim in osebnim zgledom bi rada malim bodočim podjetnikom, športnikom, učiteljem sporočila, naj bodo pri iskanju svojega mesta pod soncem pogumni in samoiniciativni.«
»Mislim, da mi učenci zaupajo in jaz zaupam njim. Z mnogimi ostanemo povezani tudi po koncu njihovega šolanja.«
»V čast mi je, da sem lahko delček življenja odraščajočih otrok in prepričana sem, da vsaj malo vplivam na njihov razvoj – s svojim zgledom in usmerjanjem.«
»Vsak ima svoj tempo in svoj osebni cilj, ki ga lahko in zmore doseči, če ima za to prave pogoje dela.«
»Tako kot vsak od učencev, je tudi vsak od nas učiteljev dar.«
»Verjamem, da je vsak otrok zase biser, da je vsak dober in ga sprejmemo takšnega kot je.«
»Kakšen privilegij imamo: lahko sooblikujemo vsaj nekaj odstotkov neke generacije.«
»Dajanje samega sebe v poklic in sprejemanje je največ, kar lahko dosežemo.«
»Učence želim naučiti, da so za svoje znanje in ocene odgovorni sami.«
»Avtoriteto si je potrebno prislužiti.«
»Pomembno je, da učenec učitelju zaupa in mu verjame.«
»Poučevanja ne zamenjam in ko grem v razred, se zame ustavi svet.«
»Nekomu, ki čuti delo pedagoga kot poslanstvo, nikoli ne sme biti škoda časa, da v učencih išče potenciale in jih pomaga razvijati, čeprav za to direktno nikoli ni nagrajen.«
»Vidim vsakega posameznega učenca, ki ga usmerjam in vodim pri njegovem lastnem napredovanju pri učenju in doseganju znanja.«
»Moje delo temelji na spoštovanju in sprejemanju slehernega posameznika v razredu.«
»V otrocih želim pustiti vsaj kako sled, če že ne pečata. Želim jih naučiti dobrih odnosov v razredu, jih pripraviti na življenje v družbi, da so kreativni ter razmišljajo izven okvirjev.«
Web: uciteljsem.si
Telefon: +386 82 051 350
E-pošta: uciteljsem@amcham.si
© 2019 – 2022 | AmCham Slovenija | Vse pravice pridržane | Izdelava in oblikovanje Izi2Splet |
Piškotke uporabljamo za prilagoditev vsebin in oglasov, za zagotavljanje funkcij družbenih medijev in za analize našega prometa. Poleg tega delimo informacije o vaši uporabi našega mesta z našimi partnerji s področja družbenih medijev, oglaševanja in analitike, ki jih morda kombinirajo z drugimi informacijami, ki ste jim jih posredovali ali pa so jih zbrali skozi vašo uporabo njihovih storitev. Podatki o piškotkih so shranjeni v vašem brskalniku in opravljajo funkcijo prepoznavanja, vsakič ko se vrnete na našo spletno stran. Tako nam pomagate ugotoviti, kateri deli spletnega mesta so za vas najbolj zanimivi in uporabni. Če želite še naprej uporabljati našo spletno stran, se prosimo strinjajte z uporabo piškotkov. Hvala!
Vse nastavitve piškotkov lahko prilagodite tako, da izberete polje v levi stranski vrstici, nato pa premaknete jeziček in shranite nastavitve.
Zahtevani piškotki naredijo spletno stran uporabno, saj omogočajo osnovne funkcije, kot so navigacija po strani in dostop do varnih območij spletne strani. Spletna stran brez teh piškotkov ne deluje pravilno, zato svetujemo, da jih omogočite. Ta spletna stran je pripravljena v skladu z varovanjem osebnih podatkov z najnovejšo zakonodajo GDPR.
Več o piškotkih lahko preberete TUKAJ.
Če ta piškotek onemogočite, boste ob vsakem obisku naše spletne strani morali ponovno nastaviti piškotke.
Ta spletna stran preko Google Analytics zbira anonimne informacije vseh obiskovalcev naše spletne strani, zabeleži, katere izmed naših podstrani so najbolj obiskane, s katerega IP naslova in še nekaj druhih podatkov. Ker se po novi zakonodaji GDRP šteje sledenje obiskovalcem spletne strani kot posredovanje osebnih podatkov, vas prosimo da omogočite to možnost, saj nam tako pomagate pri zbiranju analitičnih podatkov za preučevanje učinkovitosti spletnega mesta.
Na ta način lahko izboljšujemo spletno stran.
This website uses Google Analytics to collect anonymous information such as the number of visitors to the site, and the most popular pages.
Keeping this cookie enabled helps us to improve our website.
Prosimo omogočite NUJNO POTREBNE PIŠKOTKE, da lahko shranimo vaše nastavitve!
Ta spletna stran uporablja naslednje dodatne piškotke:
Prosimo omogočite NUJNO POTREBNE PIŠKOTKE, da lahko shranimo vaše nastavitve!
Naša spletna stran je prilagojena zahtevam zakonov: Uredba EU 2016/697 – Splošna uredba o varstvu podatkov ali GDRP in Zakon o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1, Ur. l. RS, št. 94/07) oziroma ZVOP-2. Vsi osebni podatki, ki se zbirajo preko piškotkov, prijavo na e-listo, s spletno trgovino ali kontaktnim obrazcem bodo skrbno varovani in jih ne bomo posredovali tretjim osebam. Uporabljali jih bomo izključno za namene obveščanja, analize ali posredovanja ponudb. Pravilnik o zasebnosti spletnega mesta si lahko v celoti preberete TUKAJ.