Nina Bradić

Nina Bradić, OŠ Spodnja Šiška

“Poskušam biti ne le učiteljica, ampak tudi mentorica, opora in navdih. Biti učiteljica pomeni oblikovati ne le učence, temveč tudi sebe – rasti skupaj z njimi, se učiti iz njihovih vprašanj in nikoli ne izgubiti strasti do svojega dela.”

Jasmina Mazej

Jasmina Mazej, OŠ Frana Albrehta

“Vsak otrok mora verjeti vase, si zaupati, saj je vsak otrok poseben in čisto vsak ima v nečem talent, ki ga naj razvija.”

Andrej Bajželj

Andrej Bajželj, OŠ Šenčur

“Če želiš delati z otroki, moraš tudi sam kdaj pa kdaj postati otrok, vsaj za nekaj trenutkov.”

Ines Darovec

Ines Darovec, Osnovna šola Grm Novo mesto

“Učiteljski poklic zahteva veliko potrpežljivosti, prilagodljivosti in ljubezni do dela z ljudmi in ga težko kar izklopiš, ko zapustiš učilnico. Je del tebe. Poleg tega, da učiš druge in s tem nekoliko doprinašaš k boljšemu jutri za vse, pa se pri tem vsak dan marsikaj naučiš tudi sam.”

Matej Matkovič

Matej Matkovič, OŠ Belokranjskega odreda Semič

“Biti je učitelj je najlepši in hkrati najtežji poklic na svetu. Imaš možnost, da mlademu človeku daš neka znanja, veščine in izkušnje, s katerimi je on potem uspešen v življenju. Ni potrebno, da je znanstvenik ali vrhunski športnik. Dovolj je, da je dober in pošten človek.”

Ana Pavlič

Ana Pavlič, Gimnazija Bežigrad

“Vsakodnevno me dijaki opominjajo na neverjetno moč in prodornost, ki ju imajo mladi razmišljujoči možgani. A jih družba tako rada označi za nezainteresirane. In biti učiteljica pomeni videti, da temu ni tako.”

Zgodbe

Žiga Bokal, OŠ Vodmat

“Biti učitelj ni le služba, temveč privilegij, ki mi omogoča, da posredujem znanje in vzgajam učence, da rastejo ter izkoristijo svoje potenciale.”

Simona Burkeljca

Simona Burkeljca, OŠ Vodmat

“Poučevanje glasbe je zame več kot le poklic; je priložnost, da oblikujem in navdihujem življenja mladih posameznikov skozi čudovit svet umetnosti.”

Nuša Žuber

Nuša Žuber, Osnovna šola Križe

“Pomagati, sodelovati, prisluhniti in slišati, razumeti, sočustvovati – vse to in še več omogoča učiteljski poklic.”

Iza Javornik

Iza Javornik, OŠ Božidarja Jakca

“Moje delo je usmerjeno v to, da vsak učenec doseže svoj polni potencial in postane samostojen, kritičen ter kompetenten posameznik.”

Annmarie Saša Prah

Annmarie Saša Prah, OŠ Ketteja in Murna Ljubljana

“Dnevne vaje čuječnosti pomagajo učencem, da se umirijo in osredotočijo, sodelovalno učenje pa spodbuja timsko delo, pri čemer se učenci učijo deliti znanje in spoštovati različne perspektive.”

Ana Canzutti

Ana Canzutti, Osnovna šol Dornberk

“Ko učenec dobi oceno, se proces učenja ustavi, ko pa govorimo o merilih in kriterijih uspešnosti ali o ciljih, se  učenje nadaljuje, saj stremimo k njegovi neprestani nadgradnji.”

Urška Bajželj

Urška Bajželj, OŠ Križe

“Nekateri rečejo temu ‘življenjsko poslanstvo’, jaz pa sem preprosto tako vesela, ko nekoga nekaj naučim.”

Andrej Končar

Andrej Kočar, OŠ Stranje

“Dokler bo navdušenost v meni plamtela, da jo lahko netim in delim naprej, bom vztrajal v šolstvu.”

Karmen Zupanc

Karmen Zupanc, OŠ Polzela

“Če svoje učence naučim, da so odkriti do mene in drug do drugega, sem jih naučila življenjsko pomembne veščine..”

Miha Klanjšček

Miha Klanjšček, OŠ Bežigrad

“Menim, da je v današnjem obdobju vseživljenjskega učenja bistveno bolj pomembno, da šola vzgoji dobre državljane s plemenitimi vrednotami, kot pa da jih opremi z znanjem, ki bo zelo verjetno čez nekaj desetletij zastarelo in neuporabno.”

Erika Lapornik

Erika Lapornik, OŠ Ane Gale Sevnica

“Želim, da se otroci naučijo primernega obnašanja, bontona, določenih smernic za življenje in navsezadnje tudi stvari, ki jim bodo v življenju pomagale, da pridejo do tega, kar so sanjali in želeli.”

Vanja Kolar Ivačič

Vanja Kolar Ivačič, OŠ Bistrica ob Sotli

“Življenje učitelja je pomembno, ker vplivamo na prihodnost. Zanimivo, ker zaradi raznolikosti naših učencev vsak dan prinaša nove izzive. Čutno, ker smo povezani s pristnostjo otrok. Ustvarjalno, ker je polno igre, radosti in smeha.”

Jože Lango

Jože Lango, OŠ Majde Vrhovnik, Ljubljana

“Učitelj je človek, ki si vedno znova zamišlja nove poti do ciljev. Glede na to, da je ves čas usmerjen na to iskanje, nosi ves čas v sebi ta cilj: BITI UČITELJ S SRCEM IN DUŠO!”

Barbara Gradišnik

Barbara Gradišnik, III. gimnazija Maribor

“Danes v učiteljskem poklicu gre le še za to, kako bomo predali znanje naprej, ob tem pa ostali posamezniki, ki so sposobni prepoznati tudi težave, ki so vse prepogosto spremljevalke mladih.”

Mateja Gorše

Mateja Gorše , OŠ Gradec

“Kot učiteljica želim vplivati na otroke ne le s svojim znanjem, ki jim ga posredujem, pač pa tudi s svojo osebnostjo, vrednotami, ki si jih skozi življenje gradim.”

Edita Pašagić

Edita Pašagić, OŠ Preska

“Pomembno je to, da se učenci zavedajo, da skupaj sedimo na isti veji. Ko nekdo pade, mu vsi pomagamo in ga spodbujamo.”

Luka Lavrin

Luka Lavrin, OŠ Gradec

“Če račun ne gre v glavo, potem je pač potrebno prekiniti Sizifovo delo, narediti nekaj počepov, vključiti gibanje ali zapeti pesmico.”

Maja Pur Tretjak

Maja Pur Tretjak, Prva OŠ Slovenj Gradec

“Učencem dajem  prostor in svobodo, kjer se učijo sprejemati odločitve in opazovati učinke, dajem pa jim tudi priložnost za refleksijo, odkrivanje napak ter učenje iz njih.”

Jožica Frigelj

Jožica Frigelj, OŠ Ketteja in Murna

“Če račun ne gre v glavo, potem je pač potrebno prekiniti Sizifovo delo, narediti nekaj počepov, vključiti gibanje ali zapeti pesmico.”

Cvetka Rutar

Cvetka Rutar, Osnovna šola Preserje

“Raziskovanje življenja je pripomoglo k spoznanju, kako zelo je za razvoj zdrave osebnosti pomembno čustveno razbremenjevanje že v otroštvu.”

Mojca Novak

Mojca Novak, OŠ Šentjernej

“Ni otroka, ki bi bil nezanimiv; potrebna sta samo čas in potrpljenje, da ga spoznamo in odkrijemo njegove kvalitete. Pomembno se mi zdi, da pri učencih razvijamo njihova močna področja in pri tem izhajamo iz njihovih sposobnosti, interesa in predhodnega znanja.”