Urška Kovač Grad

Urška Kovač Grad, OŠ Dragomelj

»Nekomu, ki čuti delo pedagoga kot poslanstvo, nikoli ne sme biti škoda časa, da v učencih išče potenciale in jih pomaga razvijati, čeprav za to direktno nikoli ni nagrajen.«

Polonca Torkar Leban

Polonca Torkar Leban, OŠ Franceta Bevka Tolmin

»V otrocih želim pustiti vsaj kako sled, če že ne pečata. Želim jih naučiti dobrih odnosov v razredu, jih pripraviti na življenje v družbi, da so kreativni ter razmišljajo izven okvirjev.«

Špela Verbič Trunk

Špela Verbič Trunk, OŠ Pirniče

»Spoštovanja učencev si ne prislužiš s strogostjo in grožnjami, temveč s človečnostjo in srčnostjo na podlagi doslednosti in pravičnosti.«

Nevenka Štibernik

Nevenka Štibernik, OŠ Pirniče

»Prav vsak izmed učencev, ki jih imam v svojem razredu, ima v sebi nekaj posebnega, edinstvenega in dragocenega. Vsakega spodbujam, da razvije svoj potencial.«

Nina Strlič

Nina Strlič, OŠ Koseze Ljubljana

»Vsak otrok je nekaj posebnega in izjemnega, zato bi morali prav vsakega obravnavati individualno, ne le tistih s posebnimi potrebami ali pa nadarjenih otrok. Prav ti “neposebni” in “povprečni” otroci bodo v prihodnosti glavni gradnik naše družbe.«

Jože Senekovič

Jože Senekovič, OŠ Bojana Ilicha

»Spoštovanje učencev pridobim predvsem tako, da sem spoštljiv do njih. Le tako bodo tudi sami prav taki – spoštljivi, vodljivi in zanesljivi.«

Romana Jereb

Romana Jereb, OŠ Trnovo

»Vsako jutro z očmi poiščem prav vsakega učenca. Čutim njegovo veselje, radost, stiske, radovednost, želje, …«

Marjetka Berlič

Marjetka Berlič, OŠ Draga Kobala Maribor

»Vedno se vprašam, kakšne učitelje bi si želela za svoja otroka. Potem natančno vem, kakšna je učiteljica, ki je poleg zahtevnosti tudi srčna in razumevajoča.«

Larisa Štoka

Larisa Štoka, OŠ Antona Ukmarja Koper

“Če vsakemu otroku v mozaik njegovega življenja dodam vsaj majhen svetlikajoč se kamenček, sem ponosna in hvaležna, da mi je bilo to omogočeno.”

Marjeta Škorjanc Kosmač

Marjeta Škorjanc Kosmač, OŠ Savsko naselje

»Pomembno je, da slišim vsakega učenca, ga poskušam razumeti, mu omogočiti širjenje in bogatenje njegovega znanja ter mu nuditi oporo, kadar jo potrebuje.«

Brankica Keser

Brankica Keser, OŠ Lenart

»Najpomembneje zame je, da ne učim le dejstev, temveč učim razmišljati. Izrednega pomena je, da »odprem vrata«, učenci pa morajo vstopiti sami.«

Zalka Uršič

Zalka Uršič, OŠ Franceta Bevka Tolmin

»Največje plačilo zame je, ko ti učenec z žarečimi očmi zjutraj pred poukom pove, da je včeraj na sprehodu z nono videl tisto rastlino, žival ali predmet, o katerem smo se prejšnji dan učili.«

Iza Dojer

Iza Dojer, OŠ Trnovo

»Učitelj preprosto si. In s ponosom povem, komurkoli in kadarkoli, da sem učiteljica.«

Nina Jelen

Nina Jelen, OŠ Ivana Skvarče

“Učitelj ni samo učitelj, učitelj je po malem vse. A učitelj je zares učitelj, če ima na pravem mestu srce.”

Close Menu