Luka Lavrin, OŠ Gradec

Če račun ne gre v glavo, potem je pač potrebno prekiniti Sizifovo delo, narediti nekaj počepov, vključiti gibanje ali zapeti pesmico.
luka lavrin

»Zaupanje je predpogoj za učence in to poskušam čim bolj razviti.«

Luka Lavrin je po končani gimnaziji ravnal ko marsikateri drug dijak. Sledil je nasvetu drugih in tako izbral študij fizike. Kaj hitro pa je spoznal, da je njegovo poslanstvo drugje. Med nadobudnimi, iskrivimi in iskrenimi ter vedoželjnimi malčki. Učenje angleščine na OŠ Gradec je tisto, kar ga do danes izjemno navdušuje in izpopolnjuje. Učencem predaja snov na kar se da zanimiv in razumljiv način. »S tem prispevam k oblikovanju posameznikov, ki znajo razmišljati s svojo glavo. To je eden najglobljih smislov uporabe jezika.«

Poskuša razvijati samostojnost in aktivnost učencev, da prevzamejo največjo mero odgovornosti, ki jo zmorejo. »To zasledujem prek formativnega spremljanja, ki daje jasno strukturo, kako biti čim bolj jasen in učinkovit pri svojem poučevanju

Kot srčen učitelj, ki se na koncu dneva trudi ostati učenec in se učiti iz dneva v dan, pa pri delu izpostavlja jasno komunikacijo z dobrim namenom. »Ljudje to začutijo in šele takrat lahko začnejo zaupati. Zaupanje je predpogoj za učenje in to poskušam čim bolj razviti.« In ko imajo otroci zaupanje, je potreben le še dober model za učenje, ki rezultira v hvaležnih malih anglistih. Luka v zadnjih dveh letih raziskuje, kako lahko učenci izkažejo znanje na čim bolj praktičen in življenjski način. »Učenci 6. in 8. razredov so posneli intervjuje z učitelji in obe strani sta se na to odzvali precej pozitivno. Devetošolci so posneli novice in nekateri izdelki so bili izjemno profesionalni. Največ motivacije pa je v osmošolcih vzbudilo pisanje kratke zgodbe. V tem so videli nekaj vrednega in njihovega. Ustvarili so svoje književne like, kraj in čas dogajanja ter zaplete zgodb. Na koncu je bil trud več kot vreden, saj so učenci soglasno potrdili, da hočejo še več takšnih vsebin.«

Če hoče učitelj z zanosom učiti, se mora najprej zavedati, da se vedno lahko še sam nauči nekaj novega. Kot pravi Luka, mora vsak učitelj sprejeti padce in napake izkoristiti kot priložnost za rast. Tudi učna pot ni vedno ravna, ampak je polna izzivov, ki jih je potrebno sproti reševati, a kot poudarja učitelj angleščine na OŠ Gradec, so sodelovanje, iznajdljivost, pogum, radovednost in vztrajnost ključne veščine vsakega učitelja. Prav to mora prevevati učiteljevo celotno življenje in s tem bo na dolgi rok uspel.

Delite to zgodbo

Učitelji / Učiteljice

Zgodba meseca

Arhiv zgodb

Web: uciteljsem.si
Telefon: +386 40 510 661
E-pošta: uciteljsem@amcham.si

© 2019 | AmCham Slovenija | Vse pravice pridržane | Izdelava in oblikovanje Izi2Splet |