Marjetka Pfajfar, OŠ Ivanjkovci

»Verjamem, da je življenje odmev; kar dajemo, se vrača.«
MP

»Biti učiteljica je zame način, kako pustiti svet za sabo nekoliko boljši; je moj portal v svet potencialov, kjer poskušam v čim več otrocih vzbuditi zavedanje lastne vrednosti, zanetiti ljubezen do samega sebe, poiskati strasti do določenih področij, ki bodo trajale celo življenje in pomagale otrokom pri samo-realizaciji. Verjamem, da je svetlejša prihodnost za cel planet posledica srečnih zgodb posameznikov. Zato poskušam videti vsakega otroka in ga podpirati (ne glede na uspešnost pri mojem predmetu). Učenci ne prihajajo v šolo kot nepopisan list. So dušice, ki nosijo s seboj že veliko zgodb, želja, na žalost tudi bremen. Vsak od mene potrebuje kaj drugega. Gre za veliko izmenjav energij.  Predvsem pa je biti učiteljica najbolj moralen poklic. Vsaj naj bi bil tak. V razredu imamo učence, ki nas bodo nekega dne prerasli, v razredu imamo genije, ki imajo potencial, da spreminjajo zastarele koncepte, po katerih živimo kot družba. Pomembno je, da se kot učitelji zavedamo tudi svojih omejujočih prepričanj in se ne predstavljamo kot vsevedi, ki oblikujejo mnenje otrok in predstavljajo informacije kot nedvoumna dejstva. Pomembno je, da smo gibljivi posamezniki, ki so dojemljivi za nova dognanja, ki raziskujemo svet okoli nas in da smo sami večni učenci. Pomembno je, da prepoznavamo talente in jih v tej najnežnejši fazi negujemo kot kalčke, ki rabijo veliko ljubezni in pozitivne vzpodbude.«

Marjetka je pozitivna, navdihujoča, ustvarjalna učiteljica angleščine, ki skuša svojim učencem dajati spoštovanje in ljubezen, spodbuja kreativnost, izražanje lastnih mnenj, dobre odnose in iskreno komunikacijo, sprejema kritiko in mnenje učencev in želi, da so oni center dogajanja v razredu. Njeno vodilo pri izbiri vsebin pri pouku so potrebe in razvoj učencev, zato predstavlja zanimive in uporabne teme. Pomembno ji je, da vsak učenec napreduje v skladu s svojimi sposobnostmi, želi vzgojiti samostojne, aktivne učence. Usmerjena je v spretnosti, čeprav se je treba nekatere stvari vseeno naučiti na pamet. Pri tem poskuša učence opolnomočiti z različnimi tehnikami: asociacijami, mentalnimi slikami, glasbo, s poučevanjem drugih. »Raziskujem delovanje možganov in poskušam učencem olajšati proces učenja,« pripoveduje, otroke pa skuša naučiti tudi spopadanja s stresom in strahom ter iskanja poti do sreče z uporabo dihalnih tehnik, EFT – tapkanja, joge, obrazne joge, pozitivne psihologije.

Je odprta za pogovore, tudi o spolnosti, pri reševanju konfliktov poskuša delovati kot mediator, želi, da se učenci naučijo reševati konflikte in vzdrževati zdrave odnose, da so spoštljivi in empatični. V svoji praksi uporablja navdihujoče zgodbe, petje angleških pesmi (English Singing Group), igre s ploščicami/karticami, miselne vzorce (Mindmapping), učence na svoji spletni strani in učilnici uči trike lahkotnega učenja nepravilnih glagolov, kreiranja svojih učbenikov in še in še.

Želi vzpodbujati trajnostni razvoj in kot človek nenehno skrbi za svoj osebni razvoj in ravnovesje v svetu, v katerem živimo.

Delite to zgodbo

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Učitelji / Učiteljice

Zgodba meseca

Arhiv zgodb

Web: uciteljsem.si
Telefon: +386 40 510 661
E-pošta: [email protected]

© 2019 | AmCham Slovenija | Vse pravice pridržane | Izdelava in oblikovanje Izi2Splet |