»Učitelj je nekdo, ki zna znanje deliti, ga poenostaviti, da ga vsi razumejo in razširiti, da je zanimivo bolj zahtevnim učencem. Učitelj spoštuje vsakega učenca, če je treba, nudi pomoč in se umakne, ko učenci zmorejo sami, da jim pusti ustvarjalno pot do znanja. Učitelj sprejema drugačna mnenja, drugačne poti do znanja in drugačne odgovore, kot si jih je zamislil. Učitelj je odgovoren odrasli, a zna sprejeti vlogo otroka. Z otroci se zna smejati, igrati, sočustvovati ali le opazovati. Ima izostren čut za nepravilnosti, nasilje, stiske in potrebe otrok in mladine. Izobražuje in vzgaja, vsebine širi, oži in prilagaja znanju, sposobnostim, željam, trenutni situaciji.«
Suzana je kot mlada učiteljica angleščine najprej delala v oddelkih podaljšanega bivanja in nadomeščala na predmetni stopnji, pri čemer je izkusila tako prijateljski odnos z mlajšimi učenci kot potrebno postavljanje meja pri starejših. Po vmesnem skoku v turizem se je vrnila k poučevanju angleščine na predmetni stopnji in v tem, ob prijateljstvu znotraj začrtanih okvirjev in obojestranskem spoštovanju, uživa.
Poleg prenosa znanja, ki se ji zdi najpomembnejše, se z učenci veliko pogovarja in pogosto razširi načrtovane teme s tematikami, kot so skrb za okolje, poznavanje ogroženih živalskih vrst, ozadje odkrivanj novega sveta ter kolonizacije in podobno. V poučevanje vključuje vrednote sočutje, solidarnost, pravična družba in enakopravnost, pri razrednih urah pa tudi medvrstniško pomoč in prostovoljstvo. Angleščino začini z glasbo, filmom, debatiranjem, igro vlog, zgodovinskimi temami, saj, kot pravi sama: »Učim angleščino in prostora za ustvarjalnost je neskončno.« V šestih razredih je tako uvedla dopisovanje med razredoma, v osmih vsak učenec naredi predstavitev ‘pecha kucha’, v kateri predstavi ogroženo žival ali globalni problem, v devetih pa delajo tehniko ‘videotelling’. »Učenci preživijo veliko časa na internetu, tudi v You Tube-u. Izberejo si glasbeni video z dobro zgodbo in nam zgodbo predstavijo,« pripoveduje Suzana, ki rada sodeluje tudi s kolegicami jezikoslovkami.
Ker je vzporedno končala študij geografije, včasih interno, v razredu ali dveh, pripravi potopisno predavanje v angleščini. In ker so potovanja nekaj za njeno dušo, v okviru raznih projektov tudi učence popelje v angleško govoreče dežele ali širom po Evropi, kjer spoznavajo posebnosti šolskih sistemov, kulturo, geografske značilnosti, jezik in način življenja.
Suzana na koncu dodaja, da z učenci rada dela, jo pa včasih z odnosom razočarajo starši. »Trudim se delati v korist vsakega otroka.«