Ines Darovec, Osnovna šola Grm Novo mesto

"Učiteljski poklic zahteva veliko potrpežljivosti, prilagodljivosti in ljubezni do dela z ljudmi in ga težko kar izklopiš, ko zapustiš učilnico. Je del tebe. Poleg tega, da učiš druge in s tem nekoliko doprinašaš k boljšemu jutri za vse, pa se pri tem vsak dan marsikaj naučiš tudi sam."
Ines Darovec

Ines Darovec je učiteljica razrednega pouka na Osnovni šoli Grm v Novem mestu. Njeno delo ni omejeno le na podajanje učne snovi, temveč se osredotoča na razvoj veščin, sposobnosti ter pomembnih vrednot, kot so spoštovanje, odgovornost in sočutje. Kot pravi sama: »Učitelj je oseba, ki pomembno vpliva na življenje mladih. Učencem pomaga odkrivati svet okoli sebe, razvijati svoje veščine in sposobnosti ter se učiti ne le o določenih predmetih, ampak tudi o tem, kako se učiti in kako se soočati z izzivi.«

Pri iskanju ravnotežja med družinskim in službenim življenjem, priznava: »Učiteljski poklic zahteva veliko potrpežljivosti, prilagodljivosti in ljubezni do dela z ljudmi in ga težko kar izklopiš, ko zapustiš učilnico. Je del tebe. Poleg tega, da učiš druge in s tem nekoliko doprinašaš k boljšemu jutri za vse, pa se pri tem vsak dan marsikaj naučiš tudi sam.« 

Preteklo šolsko leto so na šoli pričeli z uvajanjem formativnega spremljanja pouka ob hkratni spremembi izvajanja pouka dodatne strokovne pomoči, pri čemer učitelj za dodatno strokovno pomoč sodeluje z učiteljem v oddelku in ne dela z otroki le individualno. Ines je tako enkrat tedensko skupaj s specialno pedagoginjo, ki je nudila učno pomoč učencem s posebnimi potrebami v oddelku, poučevala in vpeljevala elemente formativnega spremljanja v pouk. Skozi takšno obliko sodelovanja sta izbrali določeno učno temo, pripravili okvirni načrt ure in pouk izvedli skupaj vzporedno. »Z učenci smo raziskovali razvojne stopnje branja, pisanja, bralnega razumevanja, samostojnosti, računanja… Zavedali sva se, da brez zaupanja ni sodelovanja. In brez sodelovanja ni napredka, zato sva se trudili graditi medsebojno zaupanje in spodbujati sodelovanje med nama ter z učenci,« opisuje Ines.

Sprememba v učnem procesu, v katerega so bili učenci aktivno vključeni, je omogočila, da so spremljali svoj napredek in prevzeli odgovornost za svoje delo, znanje in dosežke. Ines je izkoristila posebna znanja specialne pedagoginje, kar ji je omogočilo lažjo diferenciacijo dela in izhajanje iz razvojne stopnje učencev, predvsem pa ji je dalo nov pogled na didaktiko poučevanja. 

Delite to zgodbo

Učitelji / Učiteljice

Zgodba meseca

Arhiv zgodb

Web: uciteljsem.si
Telefon: +386 40 510 661
E-pošta: uciteljsem@amcham.si

© 2019 | AmCham Slovenija | Vse pravice pridržane | Izdelava in oblikovanje Izi2Splet |