Katja Pristušek, OŠ Antona Aškerca Velenje

“Potrebno se je prilagajati spremembam, prenehati s prstom kazati na druge in se vedno vprašati: Kaj lahko sama/sam naredim, da izboljšam situacijo?”
Slika_Katja

Kmalu bo trideset let odkar je Katja Pristušek pričela s čudovitim poklicem učiteljice razrednega pouka na OŠ Antona Aškerca v Velenju. S svojim edinstvenim pristopom, ki združuje nevrolingvistično programiranje (NLP), coaching in hipnozo, je prinesla svež veter v učilnice in bistveno izboljšala učni proces. 

Z leti je nadgradila svoje znanje na področju osebnostne rasti, kar ji je omogočilo, da se je še bolj približala učencem in njihovim staršem. Katjina inovativnost se izraža skozi uporabo NLP tehnik, ki jih je najprej preizkusila na sebi, nato na domačih in končno v učilnici. “In kaj se je zgodilo? Čudež! Vse je postalo lažje, enostavnejše, na nek način zabavno, rezultati so bili vidni v relativno kratkem času,” se spominja. Učenci so postali odgovorni za svoje uspehe, se naučili postavljati dobra vprašanja, prevzeli odgovornost za lastna ravnanja, se naučili sproščati in motivirati za delo in se znali postaviti v čevlje drugega.

Katja poudarja pomen sproščanja in pozitivnih sugestij v učnem procesu. “Pred vsakim testom jih sprostim. Kadar vidim, da je koncentracija v razredu padla, izvedem mini sproščanje. Po tem kratkem predahu so učenci kot bi jih resetiral – polni elana in energije za delo.”

Katja ni samo učiteljica v razredu, ampak tudi avtorica ABC priročnika učiteljskega poklica, kjer učitelje spodbuja k izboljšanju pedagoških praks. Njene meditacije, ki so dostopne na YouTube kanalu, pomagajo učencem in staršem pri sprostitvi in motivaciji. Njena predanost učiteljskemu poklicu se kaže skozi inovativne pristope in ideje, ki dopolnjujejo in nadgrajujejo njeno učiteljsko vlogo. “Enkrat mesečno napišem motivacijsko besedilo za vse učence naše šole, ki ga preberem po šolskem radiu, objavimo pa ga tudi na spletni strani šole in na Facebooku,” pove. 

Njena prizadevanja so prepoznali številni kolegi, starši in učenci. “Vrstice v knjigi so odlično vodilo vsem, ki so se prvič znašli na pedagoškem plesu z učenci, starši in sodelavci,” pravi specialni pedagog Marko Juhant.

Delite to zgodbo

Učitelji / Učiteljice

Zgodba meseca

Arhiv zgodb

Web: uciteljsem.si
Telefon: +386 40 510 661
E-pošta: uciteljsem@amcham.si

© 2019 | AmCham Slovenija | Vse pravice pridržane | Izdelava in oblikovanje Izi2Splet |