Nina Bradić je učiteljica slovenščine na OŠ Spodnja Šiška, ki v svojem poklicu ne vidi le priložnosti za prenos znanja, temveč možnost za oblikovanje prihodnosti, navdihovanje mladih in odkrivanje njihovih talentov ter potencialov. „Učiteljica sem s srcem. Verjamem, da se znanje najbolje prenaša v spodbudnem, prijaznem in varnem okolju, kjer vsak učenec čuti, da je pomemben,“ pravi Nina. Svoje delo dojema kot poslanstvo in se zaveda, da ima močan vpliv na oblikovanje učencev, ne le v akademskem, temveč tudi v osebnem smislu.
Njene ure slovenščine niso zgolj predavanja, temveč interaktivna doživetja, kjer je učenec v središču učnega procesa. S prilagodljivim pristopom vsakemu posamezniku pomaga rasti, ne glede na njegove sposobnosti. „Verjamem, da ni enega samega pravilnega načina učenja. Svoj pristop poskusim prilagoditi potrebam vsakega učenca, bodisi da gre za dodatno pomoč ali izzive za tiste, ki so naprednejši,“ pojasnjuje. Učenci pri njej ne ostajajo pasivni poslušalci, ampak aktivni soustvarjalci učnih ur – skozi projekte, razprave in raziskovalne naloge jih spodbuja h kritičnemu razmišljanju ter izražanju lastnih idej.
Nina se zavzema za to, da učenci šole ne dojemajo kot obveznost, temveč kot prostor za radovednost, ustvarjalnost in osebno rast. Pri pouku uporablja inovativne metode, kot so spletne sobe pobega in povezovanje klasične literature s sodobnimi glasbenimi besedili.
Delo v razredu dopolnjuje z vlogo pomočnice ravnatelja, kar pomeni, da je njen dan na šoli sestavljen iz poučevanja, organizacije šolskih aktivnosti in nudenja podpore kolegom. Kljub temu pa si vedno vzame čas za svoje hobije – branje, ustvarjanje v kuhinji in druženje s prijatelji.
Ninina filozofija poučevanja temelji na prepričanju, da učenje ne pomeni le pomnjenja dejstev, temveč tudi razumevanje, povezovanje in kritično razmišljanje. „Znanje je luč, ki jo prižigam vsak dan,“ pravi Nina, ki v svojih učencih ne vidi le številk v redovalnici, temveč bodoče ustvarjalce, mislece in inovatorje.