V okviru projekta »Učitelj sem! Učiteljica sem!«, ki že šesto leto zapored izpostavlja izjemne zgodbe slovenskih učiteljic in učiteljev, tudi letos v ospredje postavljamo tiste, ki s svojo inovativnostjo, predanostjo učencem in odgovornim delovanjem vsak dan znova soustvarjajo boljšo prihodnost.
Na letošnji razpis se je prijavilo 16 navdihujočih učiteljic in učiteljev iz osnovnih in srednjih šol po vsej Sloveniji. Njihove prijave je pregledala strokovna komisija, sestavljena iz predstavnikov šolstva, znanosti, gospodarstva, medijev in civilne družbe. Med prijavljenimi je izbrala tri superfinaliste, ki poosebljajo vrednote odličnosti v izobraževanju.
Z veseljem vam jih predstavljamo in vas prijazno vabimo, da svoj glas namenite tistemu, ki vas najbolj navdihne 👉 GLASUJ TUKAJ
👩🏫 Mirjana Jelančič, OŠ Sava Kladnika Sevnica, Podružnica Studenec
Po desetletju ravnateljevanja se je vrnila v učilnico, kjer danes poučuje v kombiniranem oddelku 4. in 5. razreda. Učence uči za življenje: s praktičnimi projekti, kot je gostilnica v učilnici, kjer otroci kuhajo, računajo, oblikujejo oglase in sodelujejo. V razredu spodbuja medsebojno pomoč, vpeljala je drevo dobrih del in izpostavlja pomen vzgojnega delovanja. V času poplav je organizirala sprostitveni dan za sto otrok s prizadetih območij. Njena želja je, da bi Učiteljska zbornica postala resničnost in da bi glas učiteljev slišali dlje.
👨🏫 Milan Mandeljc, Gimnazija in srednja šola Rudolfa Maistra Kamnik
Učitelj angleščine, ki dokazuje, da lahko učitelj s predanim delom postane vplivna figura tudi na mednarodni ravni. Je soavtor državnih tekmovanj, ustvarjalec angleških muzikalov, govorec na mednarodnih konferencah in eden izmed 16 najboljših učiteljev angleškega jezika na svetu. S svojim delom, energijo in pristopom širi meje poučevanja ter odpira vrata sodobnim oblikam učenja in ustvarjanja. Njegovo sporočilo je jasno: »Z dobrimi učitelji se da spreminjati svet – predvsem svet vrednot mladih.«
👩🏫 Katja Pristušek, OŠ Antona Aškerca Velenje
Skoraj 30 let poučuje razredni pouk in je ena tistih učiteljic, ki ves čas išče načine, kako v učencih spodbuditi notranjo motivacijo, samozaupanje in občutek vrednosti. Uporablja znanja s področja nevrolingvističnega programiranja, coachinga in hipnoze, redno izvaja jogo in sproščanje v razredu, ima YouTube kanal z meditacijami za otroke in vodi šolski radio z mesečnimi motivacijskimi nagovori. Je tudi avtorica priročnika o učiteljskem poklicu. Učence spodbuja, da postanejo sprememba, ki si jo želijo – in da ne obupajo nad seboj. Kot pravi: »Verjamem v vsakega izmed vas. Ja, tudi v tebe.«
📽️ V prihodnjih dneh bomo na spletni strani in družbenih omrežjih projekta Učitelj sem! Učiteljica sem! objavili tudi video-predstavitve vseh treh superfinalistov.
Glasovanje je odprto in poteka do petka, 16.5. – vabljeni, da s klikom na povezavo izberete učitelja ali učiteljico, ki vas je najbolj nagovorila s svojo zgodbo: 👉 ODDAJ SVOJ GLAS
Projekt »Učitelj sem! Učiteljica sem!« je nastal leta 2019 v okviru nacionalne platforme Partnerstvo za spremembe in AmCham Slovenija, z željo po večji prepoznavnosti učiteljev in učiteljic, ki svoje delo razumejo kot poslanstvo in v vsakem otroku vidijo potencial. V sodelovanju z medijsko hišo Delo smo doslej predstavili že več kot 130 izjemnih učiteljskih zgodb, ki krepijo zaupanje v moč učiteljskega poklica in navdihujejo celotno skupnost.
Hvala, ker verjamete v učitelje. Hvala, ker z glasom podpirate tiste, ki učijo s srcem.
