Vera Granfol, Osnovna šola Gornja Radgona
Učence bi rada opremila s spoznanjem, da vsi sooblikujemo svet.
Učence bi rada opremila s spoznanjem, da vsi sooblikujemo svet.
»Poskušam se otroku čim bolj prilagoditi in ga vzpodbujati, da dosega majhne zmage.«
Adriana Gaberščik v pouk vnaša kulturno dediščino, otroke pa navdušuje tudi za lutke. Učiteljica razrednega pouka ljubljanske osnovne šole Miška Kranjca je neustavljiva in polna energije. Vse, kar ima sama…
Denis Hofman uči prek igre, sproščeno in s spodbudami, da šport postane način življenja družin. Učitelj športa v šoli v Križevcih pri Ljutomeru je eden tistih, zaradi katerih se učenci…
Mateja Jelen poučuje brez delovnih zvezkov, brez nalog, a z vsakodnevnimi sprehodi in naravo. Razredna učiteljica Osnovne šole Preska je, kot so takoj izstrelili njeni učenci, najboljša izmed vseh, ker…
Tamara Slana sama snuje igre, ki otrokom pomagajo pri učenju, in dopušča ustvarjalni nemir. Ustvarjalna učiteljica je poklicno pot začela v podjetništvu. Tam se je naučila vztrajnosti in iskanja rešitev…
»Ko vstopim v svojo učilnico, vstopam v novi svet, v svet, ki je stkan iz radovednosti, otroške navihanosti, drugačnosti, vedoželjnosti. Ta svet imam neskončno rada.«
Urška Jaroš poudarja pomen športa in gibanja, saj je to tesno povezano z učno uspešnostjo. Energična učiteljica, ki je ves čas v gibanju, je na zelo vetroven in sončen dan…
»Raziskovanje življenja je pripomoglo k spoznanju, kako zelo je za razvoj zdrave osebnosti pomembno čustveno razbremenjevanje že v otroštvu.«
»Ni otroka, ki bi bil nezanimiv; potrebna sta samo čas in potrpljenje, da ga spoznamo in odkrijemo njegove kvalitete. Pomembno se mi zdi, da pri učencih razvijamo njihova močna področja in pri tem izhajamo iz njihovih sposobnosti, interesa in predhodnega znanja.«