Katja Cuderman, OŠ Stražišče Kranj
Učence bi rada opremila s spoznanjem, da vsi sooblikujemo svet.
Učence bi rada opremila s spoznanjem, da vsi sooblikujemo svet.
»Pogosto sem presenečena, koliko učencem pomeni preprost pogovor, v katerem lahko izrazijo svoje mnenje, občutke …«
Hedvika Lopatič, učiteljica športa za otroke v oddelkih s prilagojenim programom na OŠ Brežice.
Simon Purger uči s pogovorom, želi, da otroci razmišljajo in – ključno – da izrazijo svoje mnenje.
Uporaba vseživljenjskega znanja »Poslanstvo dajanja znanja in vzpostavljanje pristnih odnosov z mladimi,« je odgovor, oziroma moto, Magde Pipenbaher na vprašanje zakaj je učiteljica. »Učitelj, ki se poglobi v vsakega učenca…
Na Global Teacher Prize nas bo zastopal dr. Uroš Ocepek iz Srednje tehniške in poklicne šole Trbovlje.
Uroš Ocepek spodbuja inovativnost, z njim dijaki ustvarjajo računalniške igre in napovedujejo rezultate na Evroviziji.
Jože Senekovič učence že leta navdihuje s pozitivnim pristopom, ki mu ne manjka humorja.
V okviru iniciative "Učitelj sem! Učiteljica sem!", ki izpostavlja odlične zgodbe slovenskih učiteljev, ki s svojo inovativnostjo, predanostjo učencem in odgovornostjo pišejo izjemne zgodbe, izbiramo slovenskega predstavnika ali predstavnico, ki se bo udeležil izbora za najboljšega učitelja Global Teacher Prize.
V okviru iniciative “Učitelj sem! Učiteljica sem!”, v kateri izpostavljamo odlične zgodbe slovenskih učiteljev, ki s svojo inovativnostjo, predanostjo učencem in odgovornostjo pišejo izjemne zgodbe, se bo zmagovalec slovenskega izbora udeležil svetovnega izbora za najboljšega učitelja Global Teacher Prize. Danes vam predstavljamo superfinaliste, med katerimi bomo na zaključnem dogodku 22. marca 2022 izbrali predstavnika za izbor Global Teacher Prize.