»Z ljubeznijo do dela z otroki se zagotovo zavedam odgovornosti in vpliva na mlade duše, na njihov proces spoznavanja sebe in na medsebojno vplivanje v procesu socializacije. Iz lastnih izkušenj lahko potrdim naslednji rek in nemalokrat mi ga učenci tudi sporočijo: ‘A teacher takes a hand, opens a mind and touches a heart’. Kot učiteljica se nenehno tudi sama učim. Ključ vsega je komunikacija in iskanje poti drug do drugega v želji in z mislimi o najboljšem za učence.«
Predana, topla oseba s karizmo, ki verjame v uspeh vsakega učenca ter mu pomaga razviti, zgraditi in nadgraditi dobre lastnosti. To je Lidija, ki kot subtilna mentorica na prvo mesto postavlja odnose, srčnost, učenje empatije, solidarnost, strpnost in pozitiven pogled na svet. Kot pravi, gre pri tem tudi za spoznavanje sebe: »Razumeti učenca in njegove potrebe, strahove, upanja, sanje, želje, moči, spretnosti, znanja, čustva, razumeti njegovo okolje, kulturo in ravnanje je povezano z mojim razumevanjem njihovih odzivov, zaznav in razumevanja.« Ne pozablja na odgovornost, pravila, meje, poštenost in spoštljivost, a z osebnim pristopom poskrbi, da se vsi učenci ob njej počutijo edinstvene in ljubljene. Ko ob napornih dnevih od njih sliši svoje lastne stavke, opogumljanje ali pa dobi kar objem, se “vedno znova zavem, zakaj sem učiteljica, takrat so moje ogledalo in moje upanje za boljšo prihodnost.“ In doda: “Mojo prihodnost bodo moji učenci spisali, zato moram dati vse od sebe in najboljše, kar premorem, mora mi biti mar, mora nam biti mar.«
Učni proces želi učencem obarvati avtentično, kot del življenja, zato je njen pouk večinoma projekten, povezovalen, konvergenten, raziskovalen, predvsem pa ga z učenci soustvarja in jih s tem uči sobivanja in raznolikosti. Naj bo to pomoč družinam v stiski, novoletna predstava v domu upokojencev, raziskovanje okolice z ekološkim osveščanjem, urejanje medvrstniških odnosov, … Svojo prakso bogati tudi z mednarodnima projektoma ‘Flying kites’, ko po vsem svetu na isti pomladni dan vzletijo zmaji miru, in ‘The Teddy bear project’, kjer učenci ob izmenjavi medvedka z drugo državo raziskujejo in spoznavajo svojo in tujo kulturo. Lidijina želja in vizija je, da učenci »postanejo srčni, spoštljivi in odgovorni, večno ustvarjalni in da raziskujejo, da so v koraku s časom ter da se znajo odzvati na situacije, izzive časa in prostora.«