»V resnici nisem nikoli razmišljala, kaj mi pomeni biti učiteljica. Morda zato, ker je bilo to že od nekdaj v meni in čutim neizmerno hvaležnost, da lahko opravljam to delo. Sama čutim veliko odgovornost do mojih učencev, da jih ne učim le tujega jezika, ampak jim stojim ob strani, jim pomagam pri osebnih stiskah, jih poslušam, si vzamem čas za njih in spodbujam k samostojnosti in prevzemanju odgovornosti za svoja dejanja.«
Breda je mlada, predana in senzibilna učiteljica, ki učence spodbuja k pozitivnemu mišljenju in v vsakem posamezniku išče najboljše. Svoje delo tesno povezuje z odnosom, ki ga ima z učenci, saj je prepričana, da sta tudi motivacija za učenje in učinkovitost podajanja snovi trdno povezana s tem. »Če bomo v učencih iskali pozitivne lastnosti, jih bomo našli. Če bomo iskali negativne, jih bomo prav tako našli. Vidimo tisto, kar želimo videti in menim, da korekten in zaupljiv odnos lahko gradimo na pozitivnih lastnostih«, pravi Breda in dodaja, da je v vsaki uri delček nje in da uživa v tem, da svojo strast lahko prenese na učence. Pomembno se ji zdi, da se v življenju trudiš in kljub oviram ne odnehaš, saj vedno obstaja še druga pot. Učencem sporoča, da jih kot človeka ne definirajo ocene in jih spodbuja k prevzemanju odgovornosti za svoja dejanja, k samostojnosti in h kritičnemu razmišljanju, pri čemer se ji zdi pomembno, da je sama dober zgled: »Če storim napako, to tudi priznam. Če nekoga po krivem obtožim, se opravičim. Če nečesa ne znam, raziščem. Pomembni so iskrenost, empatija in odločnost.« Pri delu v razredu se trudi slediti interesom učencev tudi s primeri iz aktualnega življenja v testih, obiski gostov ob posameznih temah, izvaja pouk zunaj, kot velika oboževalka memov le-te vključuje v podajanje snovi. Navdušena je nad medgeneracijskim sodelovanjem, kjer starejši učenci prvošolce učijo angleščino ali uporabo IKT. »To so dragocene ure, saj se starejši učenci učijo potrpežljivosti, podajanja jasnih navodil, obenem pa so odgovorni za mlajšega učenca. Nagrajeni so s popolno pozornostjo, novim prijateljstvom in objemi«, opisuje Breda svoje sodelovanje z razredno učiteljico. Kot razredničarka se je z učenci lotila tudi projekta Božiček za en dan in ob tem otrokom predstavila tisto, kar zares šteje.