“Rada sem učiteljica, ker me že od nekdaj veseli delo z otroki. Najbolj sem vesela, ko vidim nasmejane obraze otrok, ko odprem vrata in vstopim v razred. Stečejo k meni in me objamejo. Takrat začutim njihovo iskrenost in toplino.”
Tadeja je učiteljica z velikim srcem in posluhom za učence. Ima inovativne in zanimive pristope pri delu, učenci jo imajo radi in se k njej zatekajo po nasvete in pogovor. Je stroga in pravična, dosledna in organizirana, polna novih in zanimivih idej, ter vedno pripravljena najti čas za učence in svoje sodelavce. Po naravi je natančna in dosledna, takšnega dela pa se trudi navaditi tudi učence. Veseli so, ko skupaj pregledajo domačo nalogo in popravijo nepravilnosti, tako pa se naučijo biti natančni in odgovorni – tako zase kot za svoje stvari. Učence rada motivira na drugačen način in je za to pripravljena žrtvovati tudi kakšno minuto pouka. “Lansko leto smo imeli v 2. razredu dve uri slovenščine. Ko so začeli učenci tožiti, da jih bolijo rokice, in sem videla, da jim je padla motivacija, sem stopila pred tablo in začela peti. Učencem najprej ni bilo nič jasno, nato pa so začeli peti in ploskali z mano. Tako smo 10 minut slovenščine “žrtvovali” za petje. Otroci so sprostili svojo energijo in z nasmehi nadaljevali s prepisovanjem,” je ponosna Tadeja Pevec, ki to metodo uporablja večkrat, učenci pa ob tem vedno uživajo.
Po njenem mnenju je ključna naloga učitelja in šole ta, da pripravi učence za življenje, da postanejo samozavestni in odgovorni, ter da jim poda znanje, ki ga bodo potrebovali v naslednjih letih šolanja. “Z učenci se super razumemo. Ko pridem v razred, se objamemo in malo pocrkljamo. Tudi kadar imajo kakšno težavo, mi povedo, in jo skušamo skupaj rešiti,” pa svoj odnos z učenci še opiše Tadeja.