Nevenka Štibernik, OŠ Pirniče

»Prav vsak izmed učencev, ki jih imam v svojem razredu, ima v sebi nekaj posebnega, edinstvenega in dragocenega. Vsakega spodbujam, da razvije svoj potencial.«
Nevenka-Štibernik

Želja postati učiteljica ni bila nikoli na Nevenkinem seznamu življenjskih ciljev. »Pa me poglejte zdaj. Z dušo in srcem sem predana svojemu poklicu in ga z največjim veseljem in ponosom opravljam.« Delo učiteljice jo izpopolnjuje, saj na ta način raziskuje svoje meje in hkrati skrbi za širino v znanju. Najbolj jo navdihuje zavedanje, da v obdobju, v katerem se z otroki sreča, prevzema vlogo mentorice, ki lahko močno vpliva na njihova življenja. In zaveda se odgovornosti, ki jo to prinaša.

»Rada sem učiteljica,« preprosto pove. »Učiteljica sem noč in dan, tudi med počitnicami tega ne izključim.« Ves čas razmišlja, kako bi lahko popestrila dnevne rutine, kdaj se zaloti med nabiranjem storžev in kamnov, ki jih potem uporabi pri likovni umetnosti, tudi v trgovini se prej ali slej nevede znajde med policami s pripomočki za šolo in ustvarjanje. »To je proces, ki se nikoli ne ustavi,« še doda. V razredu veliko da na odnose in občutja in o tem se z učenci redno pogovarjajo. Oni radi prisluhnejo njej in zgodbam iz njenega življenja, sama pa vedno pokaže zanimanje in posluh za njihove zgodbe. Vsakega spodbuja, da razvije svoj potencial, saj verjame, da ima vsak učenec v sebi nekaj posebnega, edinstvenega in dragocenega. »Želim, da se zavejo svoje vrednosti ter da jo izpopolnjujejo in dograjujejo vsak dan, neprestano

Glede metod poučevanja pravi, da je že zdavnaj spoznala, da se otroci največ naučijo takrat, ko se tega sploh ne zavedajo. »Prav zato skušam čim več uporabljati elemente fit pedagogike pri pouku, kjer si neprestano aktiven ter v igri, in ob čemer učenci resnično uživajo. Tako je pri nas na sporedu velikokrat leteči narek, delo po postajah, timsko delo oz. delo po tempu najpočasnejšega v skupini, pouk na prostem itd.« Zelo poudarja tudi pomen slovenskega jezika in pri učencih spodbuja knjižno rabo. Tako imajo v razredu prepoved besede ful in po njeni besedah jo po nekaj uvodnih dneh hihitanja v le nekaj mesecih popolnoma opustijo in jo nadomestijo s slovenskimi ustreznicami. »Nekoč mi je ena od mam na govorilnih urah rekla, da jo sin neprestano popravlja oz. opozarja, ko se pogovarjata, saj tudi sama to besedo veliko uporablja. Temu lahko rečem »moj mali uspeh«

Delite to zgodbo

Učitelji / Učiteljice

Zgodba meseca

Arhiv zgodb

Web: uciteljsem.si
Telefon: +386 40 510 661
E-pošta: uciteljsem@amcham.si

© 2019 | AmCham Slovenija | Vse pravice pridržane | Izdelava in oblikovanje Izi2Splet |