Tadeja Kilar, OŠ Frana Albrehta Kamnik

»Otrokom je treba pomagati. Jih usmeriti. Treba si je vzeti čas za njih. Predvsem pa jih je treba slišati.«
Tadeja-Kilar

»Poklic učitelja sem zmeraj spoštovala in občudovala in še danes je tako. To, da lahko poučujem, je zame nagrada. Tudi danes, po 16 letih dela v razredu, se veselim vsakega novega dne, v razred grem z veseljem, vendar tudi z občutkom odgovornosti in spoštovanjem, saj se zavedam, da opravljam izjemno pomemben poklic, ki ni zgolj poklic, ampak je tudi poslanstvo

Tadeja Kilar, ki je že od malih nog vedela, da bo učiteljica, je prijazna, strpna, pravična in nadvse razumevajoča učiteljica. To pri njej prepoznajo in zelo cenijo tudi otroci. Kot učiteljica si želi, da bi učenci, predvsem zaradi novih znanj in izkušenj, radi prihajali v šolo. »Želim si, da jih šole ne bi bilo strah, da bi se v razredu dobro počutili, da bi bila šola za njih prijetna. Želim, da se učenci pogovarjajo, da izražajo svoja mnenja, obenem pa si želim, da se spoštujemo, smo kulturni, odgovorni in da upoštevamo pravila in dogovore ter opravljamo dolžnosti, ki jih šola od nas zahteva,« pove Tadeja. Ob tem doda še, da je danes v razredu veliko otrok, ki kakorkoli odstopajo od povprečja, in se ob tem pojavljajo številna vprašanja, zato se o tem z učenci odkrito pogovarjajo. »Vedno jih prosim, naj se sami vživijo v vlogo tega učenca, in običajno hitro razumejo. Predvsem želim, da smo empatični in spoštljivi. Sama sem takšna in zato zame še kako velja rek, kar sejemo, to žanjemo

V Tadejinem razredu težave, ki se pojavljajo, sproti rešujejo. Učencev nikdar ne obsoja, vedno pomisli na to, da otrok pogosto ni sam kriv, ker s svojim vedenjem izstopa iz povprečja. »Z otroki se pogovorim, jim prisluhnem in na ta način običajno pridemo do dogovora, ki je za vse strani sprejemljiv. Otrokom je treba pomagati. Jih usmeriti. Treba si je vzeti čas za njih. Predvsem pa jih je treba slišati,« je prepričana Tadeja. Ob tem dodaja še, da nikakor ne gre pozabiti na starše, saj je potrebno prisluhniti tudi njihovim predlogom, mnenjem, stiskam, in jim stopiti naproti. »Kot razredničarka pa tudi učiteljica na otroke velikokrat gledam s perspektive starša. Kako bi jaz želela, da se moj otrok počuti v šoli, kaj bi bilo dobro zanj. In se potrudim, da tako tudi naredim,« še pove Tadeja.

Delite to zgodbo

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Učitelji / Učiteljice

Zgodba meseca

Arhiv zgodb

Web: uciteljsem.si
Telefon: +386 40 510 661
E-pošta: [email protected]

© 2019 | AmCham Slovenija | Vse pravice pridržane | Izdelava in oblikovanje Izi2Splet |