Julija Remenik, OŠ Šmartno v Tuhinju

»Zakaj učencem ne bi ponudila nečesa, kar raje počnejo in s čimer prav tako dosežejo željeni cilj?«
Julija-Remenik

»Vesela sem, ko me obkrožajo vedoželjni učenci. Vsak dan mi prinese kaj novega in vsak dan mi ponuja priložnost za osebno rast. Učitelji se neprestano učimo. To nas dela močnejše in samozavestnejše. Ne vemo vsega in nimamo čarobne paličice, da bi rešili vse težave. Vsak mora opraviti svoj del – učitelji svojega, učenci svojega in starši svojega. Le tako bomo uspešno dosegli zastavljene cilje.»

Julija se z nasmehom na obrazu spominja prvega leta svojega poučevanja nemščine in slovenščine, ko je spoznavala razkorak med teorijo in prakso. Svoje delo jemlje resno in odgovorno, saj se zaveda, da je zgled – če to želi ali ne. Lepoto učiteljskega poklica vidi v možnosti oblikovanja in izobraževanja otrok in mladih, ki bodo jutri krojili našo prihodnost: “Prav zato v šoli niso pomembne samo ocene, ampak tudi medsebojni odnosi in odgovoren odnos do sebe, do drugih ter seveda do družbe in sveta, v katerem živimo.« Spoštuje različnost in raznolikost učencev, pomembno se ji zdi, da se radi učijo in da znanje dojemajo kot vrednoto, zato v pouk poleg klasičnega pristopa vključuje tudi različne igre, pesmi, včasih plese, delo z računalniki in različnimi spletnimi orodji, veliko humorja, ki »ki celotno ozračje nekoliko poživi, a ne razvrednoti pouka ali zmanjšuje moje avtoritete.« Zavzema se za vsakega posameznega učenca in za to, da bi dosegel, kar največ zmore ter da bi nenehno napredoval. Pomembno se ji zdi, da učencem prisluhne in jim da priložnost, da pokažejo tisto najboljše, kar znajo, da jih uči konstruktivne povratne informacije, empatije in komunikacije. Ker je sama skavtinja, tudi učence spodbuja k skavtski modrosti, ki pravi, ‘Pustite svet za spoznanje boljši kot ste ga prejeli’.

Julija svoje učence vodi na ekskurzije v nemško govoreče dežele in jim s tem omogoča pristne izkušnje tujine, v svoj razred povabi tudi mlade iz Nemčije. Veliko časa posveča tudi mentorstvu planinske skupine. Z vsakotedenskimi druženji in mesečnimi pohodi razvijajo samostojnost, ljubezen do narave, sklepajo prijateljstva in se medgeneracijsko povezujejo, ob koncu šolskega leta pa se odpravijo na doživljajsko-planinski tabor: »Prav te izkušnje so za učence nekaj posebnega. Pot, hribi, druženje, igra, smeh, petje … vse to in še več nas druži in zbližuje. In prav na takšnih izven šolskih dogodkih in doživetjih v resnici spoznaš učence in jim lahko pomagaš, da rastejo in postajajo vedno boljši.«

Delite to zgodbo

Učitelji / Učiteljice

Zgodba meseca

Arhiv zgodb

Web: uciteljsem.si
Telefon: +386 40 510 661
E-pošta: uciteljsem@amcham.si

© 2019 | AmCham Slovenija | Vse pravice pridržane | Izdelava in oblikovanje Izi2Splet |