»Družba in otroci se spreminjajo in zato je prav, da se spreminja tudi šolski sistem. In v prvi vrsti so učitelji tisti, ki morajo spremeniti svoje prijeme. Ni več dovolj, da učitelj snov poda, konec koncev so vse učne snovi in teme razložene na internetu. Učitelj mora postati nekdo, ki učence potegne ali navduši za vsebine, jih drži v nekem suspenzu. Biti učitelj je danes zato izjemno težko.«
Anita je učiteljica zgodovine, ki je že kot otrok vedela, da želi navduševati ljudi. Med dvema poklicnima željama (dramska igralka ali učiteljica) je nazadnje »zmagala« učiteljica v njej, za kar ji še danes ni žal, saj lahko prav v razredu željo po navduševanju ljudi vedno znova udejanja. Prepričana je, da je za dobre odnose potrebno veliko dela in da »kar učencem daš, to prejmeš nazaj«. »In ko učenci začutijo tvojo strast do dela, zagnanost, predanost, se jih to prime,« sporoča in dodaja, da je učence in njihove različne sposobnosti potrebno spoštovati, »a hkrati postavljati zelo jasne in profesionalne meje.« Prizadevanje za dobre odnose in medsebojno spoštljivo komunikacijo, ki vključuje tudi opravičilo za storjeno napako, velja po njenem mnenju tako za učence kot za starše in učitelje.
Kot učiteljica se zavzema za vseživljenjsko izobraževanje učiteljev ne le s strokovnega vidika, pač pa tudi za pridobivanje širšega znanja. »Učitelj mora biti strokovnjak s svojega področja, psiholog, retorik, motivator in poznati mora številne sodobne metode, prepoznati učne težave in še in še,« našteva, zakaj podpira predvsem izobraževanja in dodatna usposabljanja učiteljev. Prav tako se ji zdi pri spremembah in odločanju v šolskem polju nujna vključitev učiteljevih izkušenj.
V svoji praksi uspešno povezuje zgodovino z aktualnostmi, z življenjem, ki ga živimo oziroma z razumevanjem, da je preteklost del sedanjosti. Takrat zgodovina oživi, učenci pa z dramskimi vložki (tu se kaže dramska igralka v njej) predstavijo oziroma odigrajo zgodovinske osebnosti ali dogodke. »Če se le da, k takim projektom povabimo k sodelovanju tudi starše in seveda učitelje z drugih področij. Tako različne vidike teme povežemo v celoto,« opisovanje svojih pristopov zaključi Anita.