»Če se danes ozrem v preteklost, nisem ena izmed učiteljic, ki pravijo, da sem že od nekdaj vedela, da bom postala učiteljica. Vedno se mi je zdel to zelo odgovoren in zahteven poklic, ki zahteva celega človeka. Pa vendar me je pot vodila v učiteljske vode. Zadovoljna sem, ko vidim, kako otroci dnevno napredujejo. To me izpolnjuje in potrjuje, da sem na pravi poti. Dnevno si postavljam nove izzive, brez katerih si ne predstavljam poučevanja. Biti učiteljica mi pomeni veliko več kot samo poklic.«
Polonca se je kot učiteljica razrednega pouka v prvem triletju pripravljena samoiniciativno angažirati za veliko dodatnega dela z učenci. Vodi jih z veliko mero zagnanosti in predanosti. Izkušnje nekajletnega dela z otroki s posebnimi potrebami ji dajejo nov pogled na otroke tudi pri sedanjem delu v šoli, kjer uporablja inovativne pristope, je vedoželjna in si prizadeva vpeljati nove metode poučevanja. Učence uči preko izkušenj, v pouk vnaša veliko dinamike in s tem razbija monotonost sistema. »Z novimi izkušnjami postajajo tudi samozavestnejši in samostojnejši,« opisuje izkušnje, ki jih učenci pridobijo pri raznih projektih, raziskovalnih nalogah, pri gostujočih ljudeh, v natečajih, v naravi. »Te izkušnje zaznamujejo njihovo osebnost za celo življenje,« našteva obisk krvodajalske akcije, doma upokojencev, šivanje kostumov in nastop na pustni povorki, sodelovanje na občinski proslavi, sodelovanje s Podružnično šolo za izobraževanje in usposabljanje otrok s posebnimi potrebami v različnih dejavnostih, dvodnevno taborjenje na taboru prve pomoči, igralsko-glasbene nastope, natečaje … Pri takih dejavnostih je pomemben tudi tim sodelavcev, saj se »vsa pozitivna energija in kreativnost prenašata na učence.«.
Z učenci sodeluje še pri zunanjih projektih in natečajih, na dveh – ‘Mladi v svetu energije – Nizkoogljično je odlično’ ter ‘Arhitekturna dediščina okoli nas’ – pa so celo zmagali in bili nagrajeni, med drugim z obiskom pri predsedniku države. Kljub dokaj težkim temam so bili otroci kreativni, polni pozitivne energije, z ustvarjalnim žarom in interesom. »To me vsakokrat žene dalje. Tudi najmlajšim učencem je možno predstaviti zahtevne teme, le metoda mora biti ustrezna. Cilj je vedno isti, pot pa je vsako leto drugačna,« pove Polonca, ki zna odlično sodelovati tudi s starši in jih tako kot učence povezati v skupino, ki vedno podpre njene ideje, kar ji veliko pomeni.