Učitelj sem! Učiteljica sem!

V okviru programa Partnerstvo za spremembe, ki je inovativna nacionalna platforma sodelovanja, smo se odločili, da bomo učiteljice in učitelje, ki svoj poklic čutijo kot poslanstvo, ponovno postavili tja, kamor si zaslužijo, na piedestal najuglednejših poklicev. Zaupamo jim največ, kar imamo, svoje otroke, in s tem prihodnost naših družin in družbe.

Želimo si javno prepoznati tiste, ki s ponosom povedo, da so učiteljice in učitelji, saj bodo s tem navdih tudi mlajšim generacijam, ki se še odločajo za učiteljski poklic. Učiteljski poklic si zasluži ugled, zato je prav, da se zanj srčno odločijo posameznice in posamezniki, ki si ga želijo. Učitelji in učiteljice so pomemben steber slovenskega izobraževalnega sistema, ki je do sedaj pripomogel k razvoju izjemnih generacij in posameznikov.

Tokrat se ne bomo usmerjali na izobraževalni sistem in nekatere potrebne spremembe, ampak na odlične prakse, ki se že izvajajo in so lahko vodilo tudi za vse kolegice in kolege. Prav v odličnih ljudeh je ključ, da se lahko dogajajo male in velike spremembe, ki bodo tudi šolski sistem spremenile in ga že spreminjajo na bolje.

Na pobudo Deane Jezeršek, vodje izobraževanja in razvoja v podjetju LanguageSitter in AmCham Top Potencial leta 2017, želi AmCham Komisija za prihodnost dela in izobraževanja v sodelovanju z medijsko hišo Delo s kampanjo ‘Učitelj sem! Učiteljica sem!’ tako javnost kot stroko spodbuditi, da prepoznata odlične učitelje in njihove prakse v slovenskih osnovnih šolah. S kampanjo želimo vse učitelje povabiti, da s ponosom povedo, zakaj imajo radi svoj poklic, in se zavedajo odgovornosti, ki jo to poslanstvo prinaša. Ne iščemo zgolj iniciativ, ampak ustaljen način dela, odlične prakse učiteljev in učiteljic, s katerimi otroke pripravljajo na prihodnost.

Prav tako si želimo, da bodo tudi vsi starši, učenke in učenci, stari starši, ravnatelji, predstavniki lokalnih skupnosti, sosedje in še kdo s prijavo prepoznali in pohvalili učiteljico ali učitelja, ki s svojim delom, zgledom in osebnostnim pristopom izstopa, pri katerem prepoznajo željo podpirati otroke pri tem, da postanejo boljši ljudje. Da nam bodo opisali vse odlične prakse, ki otroke spodbujajo pri razvoju znanj in kompetenc prihodnosti.

KOGA VABIMO K SODELOVANJU?

  • Učitelje in učiteljice, ki močno čutijo svoje poslanstvo in izvajajo prakse, ki razvijajo znanja in kompetence prihodnosti.
  • Prav vse, ki se zavedajo, kako pomembni so učitelji in učiteljice in se jim želijo na ta način zahvaliti in nas usmeriti v iskanje odličnih praks v slovenskih osnovnih šolah.