Simona Šarlah je učiteljica nemščine, državljanske in domovinske kulture ter etike in filozofije za otroke od 7. do 9. razreda. Pri svojem delu jo vodi prepričanje, da se učenci, ki so motivirani, se imajo pri učenju dobro, so sproščeni in se ne bojijo obsojanja ob napakah, uspešnejši pri pridobivanju znanja. Učiteljica Simona učence tudi venomer spodbuja k temu, da izražajo svoje mnenje in jih uči, kako mnenje argumentirati. Opaža, da učenci, starejši kot so, pogosteje podvomijo v svoje znanje in postanejo nesigurni vase. Zato se učiteljic Simona trudi v razredu ustvariti spodbudno ter predvsem varno učno okolje, ker se njihove napake ne obsojajo. V njeni učilnici se nagrajuje izvirnost in ustvarjalnost, pogum in razmišljanje izven okvirjev. Tako vedno znova išče načine, kako ustvariti v razredu vzdušje, kjer bodo lahko ustvarjali in se učili na način, ki je prijazen do njih in do učiteljev. Svojim učencem velikokrat pove, da bodo v življenju najbolj uspešni takrat, ko bodo samozavestni, ko si bodo upali biti drugačni, ko bodo upali razmišljati drugače kot drugi in ko bodo kreativni. Sicer učencem pri pouku najprej pomaga ugotoviti, kateri učni tip učenca so (slušni, vidni, gibalni). Tako se recimo nepravilne glagole učijo med hojo po razredu, za slušne tipe glasno ponavljajo besede in slovnične strukture, za vidne tipe pa uporabljajo veliko barv, rišejo simbole, delajo miselne vzorce. Simona je ena izmed tistih učiteljic, ki je zelo ponosna na svoje učiteljske kolege. Kot pravi je ponosna na delo Šolskega parlament, ki ga vodi že 11. leto, pa tudi na to, da je v njihovi šoli, kjer je nemščina ponujena kot izbirni predmet, prijavljenih krepko čez 90 % vseh otrok od 4. do 9. razreda. Zasluge za to pa predaja na vse kolegice, nemcistke v aktivu nemščine. Simona si želi iskati načine, kako mladim privzgojiti skrb do soljudi, živali in tudi skrb zase.
Več si lahko preberete na povezavi TUKAJ.