»Poklic učitelja je v bistvu način življenja. Jemljem ga kot poslanstvo, saj lahko s svojim zgledom, s svojimi dejanji in s svojo osebnostjo vplivam na razvoj otrok. Rada delam z mlajšimi otroki, ker so iskreni in povedo tisto, kar mislijo.«
Natalija je izjemno predana učiteljica, ki meni, da moraš »imeti učiteljski poklic že v sebi« in ki ji veliko pomenijo človeške vrednote. To želi prenesti tudi otrokom in jim na nevsiljiv način brez moraliziranja pokazati, da so vrednote v življenju pomembne. Visoko ceni pozitivno naravnanost, timsko delo, sodelovalno učenje, zaupanje, pravico do izražanja čustev na primeren in spoštljiv način, medsebojne dobre odnose. »Pri svojem delu poskušam udejanjati, da učitelj ne bi bil le avtoriteta, ki bi odločal o vsem, ampak da bi učence jemal kot partnerje, se z njimi pogovarjal in skupaj z njimi sprejemal določene odločitve,« pojasnjuje omogočanje različnih poti, da otrok dokaže svoje znanje. Z učenci se veliko pogovarja in jim pusti, da izrazijo svoje mnenje, da imajo svoj glas, večinoma njihov glas tudi upošteva: »Pokažem jim, da sem zmotljiva in da se ima vsak pravico zmotiti. Tudi oceno tretješolca sem že spremenila, ker je otrok svoj zagovor argumentiral in utemeljil.«
Njen način dela je nagrajevalen, učenci zbirajo bonuse (ki jih porabijo po svoji izbiri), na tablicah ‘Izrekam pohvalo’ pišejo pohvale za sošolce, na steni učilnice kraljujejo napisi, ki spodbujajo k pozitivni naravnanost. V vsakem od učencev išče njegove močne veščine, lastnosti, in jih s pridom uporablja pri pouku: učenci prevzamejo vlogo učitelja, so ‘kritični prijatelj’ in si podajajo povratne informacije, vodijo delo na postajah pri urah športa. Z ‘barometrom razpoloženja’ oz. semaforjem za izražanje čustev otroke uči prepoznavanja in izražanja čustev. S svojim pristopom učence postavlja v aktivno vlogo pri njihovem razvoju in jih spodbuja, da »spoznavajo sami sebe, odkrivajo, v čem so uspešni, se učijo vrednotiti svoje znanje in spretnosti in se zavedajo tega, da ni nujno vsak uspešen v vsem, prav gotovo pa je vsak uspešen vsaj v nečem.« Natalija poudarja tudi, da je v slovenskem prostoru veliko dobrih, predanih učiteljev, ki si zaslužijo več zaupanja in podpore javnosti.